Nystart.

Hallå, hallå!
Vad kan väl vara ett bättre tidsfördriv än att blogga? =) jag ska ge er en liten snabb uppdatering om hur mitt liv ser ut just nu.
Jag och min kära pojkvän har flyttat ihop! Vi bor numera i en underbar lägenhet på 98 kvm i Färgelanda, så honom kan jag alltså kalla min sambo <3.
Jag har sedan jag tog studenten jobbat på två ställen, dels det vanliga sommarjobbet på räddningstjänsten och dels som valutamäklare på FSR i Göteborg. Det var dock för långt att pendla från Färgelanda och var helt omöjligt att få ihop det med transportkostnader, så där slutade jag tyvärr ganska snart.
Jag har sen ungefär augusti vart på 7 anställningsintervjuer, så mitt cv och personliga brev kan inte vara allt för illa =)

Jag trivs, trots arbetslöshet, mycket bra med livet, det handlar ju trots allt om att uppskatta det man har!
Pyssel blir det mycket av när man går hemma, haha, jag letar efter saker att förändra, hittils har jag klippt av mig håret (självklart var det inte jag som klippte), renoverat en spegelram, ett tidningsställ och ett knivställ. Jag har även tillverkat ett mosaikfat =)


Spegeln har jag tyvärr inget kort på ännu!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0