Stora planer!

Jag har skickat en förfrågan till pure cosmetics om att bli säljar värdinna, så mycket älskar jag deras puder, Cailyn! Om de nu godkänner min förfrågan kommer jag att anordna såkallade "sminkpartyn", jag hoppas att detta intresserar många! Alla cailyns produkter är helt fria från parabener och består enbart av naturliga mineraler. Dessutom är pudret mycket effektivt, det ger en fin täckande yta, utan intrycket av att man ser "spacklad" ut! på bilden nedan har jag en lätt vardagsmake som består enbart av cailyns produkter.



Det jag gillar bäst med pudret förrutom att det jämnar ut så fint, är att det är 3 i en... concealer, foundation och puder! mer plats i sminkväskan för ögonskuggor :)

nu börjar jag bli lite trött, endast jag är vaken sedan en timme tillbaka! Blir svårt att somna utan min man vid min sida, han är i lägenheten och har grabbkväll ... alltså får jag så snällt flytta ut tills imorn... haha.

God natt mina goa läsare!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Du ser ut som ett vackert skogså!

Precis så fint som man vill att resultatet ska bli när man sminkar sig, men så blir det ju sällan med vanligt smink..

2011-05-09 @ 20:04:54

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0