Saturday

Dagen började på bästa sätt, alltså med shopping :D älskar att springa runt på erikshjälpen och fynda! Second-hand är för mig ett relativt nytt intresse. Jag vet många i min omgivning som tycker det är nästintill äckligt med second-hand, jag håller inte med! visst man kanske inte köper en säng på ett sådant ställe, men kläder och möbler tycker jag är helt ok. Jag menar man köper ju inget man tycker ser ofräsht ut? plus att man tvättar det ju noga för säkerhetsskull :)
Agree??

idag har jag och min pojkvän ätit middag hos hans föräldrar, gott och trevligt! sedan åkte vi tillbaka till lägenheten (där vi befinner oss nu) och kollade på film :)


ps. lägger upp vad jag fyndade imorgon :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0