Framtid

Jag kan inte säga annat än att jag är lite orolig för framtiden. Mycket blandade tankar. Jobb.. hur blir det med det? Kanske att man skulle kunna hyra stol någonstans, i och med att jag inte vill gå trainee kan jag inte va kvar på min praktik :/ det hade ju annars vart det bästa. Jag ska söka jobb i princip överallt har jag tänkt mig, för arbetslös det vägrar jag!! haha hur ska jag då finansera min shoppning?
Ett mindre problem är ju att om jag inte kommer att ha "en fot" inom frisörkretsen, hur ska jag då kunna hålla mig med saxar och färger? de flesta är ju grossister som enbart levererar till salonger.


Kommentarer
Postat av: andrehassen

så jäkla snygg är du =)

2011-02-28 @ 01:16:46

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0