Äntligen!

Min blogg har krånglat varje gång jag försökt uppdatera sen sista inlägget!! i två veckor!!

Men nu verkar det som att den ska fungera :)

Jag vill lova att det har vart mycket att göra det senaste, bal och visníng är i mitt huvud 24-7. Nu har jag äntligen bestämt mig för vilken klänning jag vill ha och i vilken färg! Måtten ska tas och klänningen beställs förhoppningsvis på måndag :) tar ju ett tag att få den från kina...

Hur ska jag lyckas få med mig min kära pojkvän på balen då? Både i fråga om pengar och... tja vilja. Som student har jag ju knappast råd att bjuda.. 580 kr/person + kostym. baaah!
Hade vart riktigt tråkigt att inte få ha med sig sin man på ett sådant här event.

Nu ska jag släppa det här för en stund och äta nybakat bröd :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0