Prestation

mjo jag tycker nog att jag presterat lite grann! skrev en novell igår och idag skrev jag en del två till denna :) läraren verkade nöjd så än så länge är det frid och fröjd!


Jönköping
Alla i klassen verkar ganskaaaaa taggade för att åka till frisörmässan i jönköping imorn :) även jag tycker det ska bli grymt kul :) tycker dock att det är lite synd att vi är hemma halv nio för det är ju rätt sent, men lite tidigare får jag väl hoppas vi kommer hem =) Ska försöka komma ihåg att ladda kameran och ta myyyycket kort :) mp3n behöver också laddas, både med ny musik och med ström :) men det blir nog säkert bra =)

nu har vi snart kultur och stilhistoria igen så dags att avsluta här :)
Ikväll kommer andreeeeaaaas :D <333

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0