sko hit, sko dit

nu är jag hemma igen, spenderade natten hos andreasen :)

igår va jag först i skolan, sen åkte jag och andreas ut till torp och skulle kolla på skor till mig.. men ack å ve så va skorna jag ville ha slut :( men inte va väl det så farligt tänkte jag när jag kom på att jag kunde beställa dom på internet..

.. hur som helst så tog vi oss in till stan och på väg upp till agneberg ligger ju sko/väsk nilsson så där kikade vi in.. och gud sikka snygga skor jag hittade.. problemet va bara att jag inte fick på mig dom :( jaja! vidare till agneberg, där satt jag sedan i någon timma och kollade på andreas boxningsträning :) så himla duktig är han =)
sen fick vi åka med mamma hem, så de va skönt att slippa vänta på bussen i en och en halv timma =) Kollade datorn och tänkte beställa skorna direkt ..men klart som fan dom bara fanns i storlek 41? :S jaja..
la oss rätt tidigt, jätteskönt!:)

idag så va jag på sko/väsknilsson igen för att se om jag kunde hitta några andra skor där.. och jag hittade samma som dagen innan men i en storlek jag fick på mig.. men det kändes ändå rätt dyrt med 550 för ett par skor jag inte riktigt gillade helt.. så jag köpte dom inte.

men! nu va jag nyss i högsäter och dååå hittade jag äntligen ett par skor som det liksom sa klick med :D
Nu ska jag börja med min pp-presentation som jag ska ha imorn! och snart kommer mitt hjärta :)) <33

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0