Tjolahopp!

Helt okej väder idag :)
Nu har jag äntligen lyckats byta bort inför gesällen till mental träning och stresshantering :)

samtidigt som det känns segt med ett helt år till i skolan så är det också mycket roliga saker som man längtar till :) vi har tillexempel kommit igång bra med vårt projektarbete som kommer blii sååå grymt! sponsorer fixat, lokal bestämt och så har jag bara en modell som jag fortfarande inte vet vem jag ska fråga.

Idag blev jag faktiskt tillfrågad om jag ville gå modell för en tjej på skrädderi :) gud så glad jag blev! så i mars 2011 så kommer jag inte bara ha modeller som går för mig med mina skapelser, jag kommer gå modell för någons skapelser med :) skillnaden är att det jag ska bära upp är kläder, det mina modeller ska bära upp är frisyren :)

Mycket glada gubbar nu känner jag! men hur kan man låta bli när det är så jag kännner mig =))))


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare!!! <3

jag bara älskar din blogg!! Älskar att du börjat skriva igen!! Jag älskar ditt leende och din personlghet som verkligen gör ens liv lättare!! utan dig ingen EPA !! mohahah :D Love yaaa!

2011-01-08 @ 00:11:26
Postat av: Amanda

Haha ja du EPA, vad roligt att du kunde få bli glad :D

2011-01-08 @ 17:34:04
URL: http://vbkarlsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0