lediiiiig

äntligen!
har vart så hektiskt det senaste så jag har inte vetat vart jag skulle bli av!
Men nu är jag ledig.. och har tråkigt!
inväntar 4 kunder. och andreas åkte vid tolv tror jag ? .. så jag har haft mäktigt tråkigt sen dess.

usch jag gillar inte den här dagen.
jag känner mig inte glad alls.

I vilket fall så tog jag tillbaka min gamla facebook igen, bara för att jag hade så jävla tråkigt liksom. Jobbigt bara att alla läggs till från msn, även de som man kanske inte va så sugen på att lägga till. blä.

 

ne, nu ska jag försöka gaska upp mig själv och dra på ett brett leénde så blir säkert resten av dagen lite bättre, hoppas jag. sämre kan den ju knappast bli iaf.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0