till götlabörg bar det av

stog upp vid 7. dagen började med ett riktigt gott skratt när de första jag såg var hur sofie förtvivlat försöker stänga av min klockradio haha! vilken syn! men hon lyckades fan inte så jag fick göra det sj'älv ändå -.-
       hur som helst, vi kom iväg till storstan.. men väl där gick nått snett. Enormt lång kö till tidpunkten, så vi tänkte äh vafan vi hittar nog spårvagnen själva... dumt tänkt.. vi kom med 6:an som vi skulle... men i fel riktning.. som tur var förstog vi ändå detta efter ca 20 min? haha. 
      kom tillbaka in till stan och valde att hålla oss ifrån spårvagnarna... femmanhuset fick duga!
Tur att vi åkte fel dock! för vi hamnade nämligen på cubus där vi verkligen kunde fynda. bra dag med tacobuffé, (Y) tummen upp för detta :D

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0