another day in paradise

Gårdagen var mycket trevlig! vaknade tidigt och pluggade lite. Drog till andreas och sen vidare på kalas i ua =) mycket god mat och glass med jordgubbar fick vi, gottis :) sen blev klockan så mycket att vi snart insåg att det inte va någon idé att åka hem innan bion, så de fick bli ett besök hos andreas mormor och morfar, där fick vi saft och kaka.. och för dom som någon gång läst min blogg tidigare så vet ni att vi älskaaaar kakor =)
Sen blev det dags att gå och möta "häggemannen" och piggelina! vidare till bion!

änglar och demoner blev det, riktigt bra! Speciellt sällskapet :)



min älskling är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni gillar verkligen kakor, och jag gillar verkligen er :D

2009-05-26 @ 08:52:18
Postat av: lina

ni gillar verkligen kakor, och jag gillar verkligen er :D

2009-05-26 @ 08:52:29
Postat av: amanda

och jag gillar verkligen dig din fiiiis

2009-05-26 @ 19:02:31
URL: http://vbkarlsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0