vid alex dator

igår och idag har jag varit hemma.
helt utan minsta förvarning fick jag feber igår, fast hade bara feber några timmar och sen mådde jag helt okej igen ..?
morsan säger att det förmodligen är för att jag sover dåligt + stressen osv.. men jag tror att det bara inte var meningen att jag skule gå till skolan :)

gah jag får damp vill bara att snön och det kalla ska försvinna så man kan ge sig ut på spåret igen!
och att det ska vara sommarlov så man kan träna, festa eller sova hela tiden om man vill.

kristoffer åkte idag också, känns väldigt tråkigt, men han kommer nog snart igen hoppas jag :)

hatar sånna här inlägg.. men man får ju visa att man lever


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0