mycket blandat

så nu har jag laddat upp ett par oanvända miss sixty jeans på tradera, utropspris 200 =) kollat :)

gah guud va jag saknar andreas!!
och sofie!
och lina!
och marie!
:(

haha jag skickar massa sms till andreas hela tiden, fast jag vet att han inte kan svara.. men det känns bättre då, lite iaf, för jag vet att han läser dom och förhoppningsvis blir liiite glad =) är han glad så är jag glad!

va på vårdcentralen imorse med! inte så trevligt, kom dit en timma innan man fick ta sån där jävla lapp, bara för att morsan hade brottom åså... bara de att tre pers tränger sig före fast att vi vart där 45 min längre än dom allihop! fyfan att folk kan med.. haha och jag talade om högt och tydligt vad jag tyckte om dom också, dålig moral.
iaf så blev det en pencillin-kur har dock inte bestämt mig för om jag ska orka ta den än :F jaja vi får väl se!

pusspusspuss, hoppas alla har roligare än mig just nu =)...

ssssääälkärlek<3


60 dagar kvar tills alanya !!!!!


Kommentarer
Postat av: lina

saknar dig med /gittan hahaahhaa

2009-06-24 @ 14:56:48

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0