IDAG:

vaknade jag hos andreas, underbart, förutom att klockan då var fem och att han skulle iväg och jobba :(
Det första jag tänkte var hur lycklig jag är =)
och sen att det är den 22andre idag vilket betyder att det är en ny dag från igår, vilket betyder att det är en speciell dag i dag!
Eftersom det igår var en dag kvar tills Kejs födelsedag så måste det ju betyda att idag ÄR det KEJS FÖDELSEDAG :D
grattis din tok :D

det är lite tråkigt väder idag... visst det är varmt, men eftersom det är så jävla målnigt så försvinner ju möjligheten att sola :(
får nog åka och sola på motionshuset en sväng sen!


(update: molnen försvann och jag blev sjuk (Y) )

skulle gärna vilja beskriva hur kär jag är och hur bra jag mår, men jag kan helt enkelt inte, för jag vet inte hur fan jag ska bära mig åt då.
men det finaste man kan säga till en annan människa är de tre orden "jag älskar dig"
Och andreas, jag älskar dig verkligen

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0