blåögd



har jag talat om att jag tagit ur min piercing förresten?
har inte riktigt bestämt mig för om jag saknar den eller inte än haha :P
den skavde så på tanden det sista och jag hade ju faktiskt haft den i ganska länge då så jag kände att det änna va dags :)

har sagt hela tiden sen jag gjorde den, att den dag jag tar ur den blir det en pärla på tanden ist.. dock så känns inte det så aktuellt :P känner mig lite för gammal för det :F elle?

tänk va tråkigt jag har nu, med tanke på det OTROLIGT ointressanta jag precis skrivit här ovan ..


Kommentarer
Postat av: Therese Ericsson

haha "känner mig lite för gammal för det?" så gjorde jag det förra veckan :( ;) hahaha

2009-07-08 @ 17:53:31
URL: http://theresericsson.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jo men asså jag hade en sån när jag gick i åttan :F men det är ju fint asså ;) <3 Haha

2009-07-08 @ 21:15:12
URL: http://vbkarlsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0