dåligt

Ganska dålig på att uppdatera det senaste..

men iaf så har jag gått och blivit sjuuuuukt skoltrött, vilket innebär att jag ligger efter en del.. jobbigt? JA! och som i sin tur leder till att jag blir ännu mer skoltrött och helt enkelt skiter it.

för att roa (speciellt emms kan jag tro :P )dom som sitter och läser detta och har allmänt tråkigt :
Igår vurpade jag ordentilgt igen .. och denna gång va de gånger TVÅ .. haha två gånger under tio sekunder.. hur snyggt är de..
Och som vanligt kan jag inte göra annat än att gapskratta.. trots att jag va ensam denna gången med haha.. hoppas ingen sååååg ...

tur att det är lov snart


Fy fan va mycket grejer de händer hela tiden nu, hänger verkligen inte med i svängarna..
vafan ska jag ta mig till nu?

Kommentarer
Postat av: emms

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-26 @ 09:06:55
URL: http://rosenvit.blogg.se/
Postat av: vb själv

du diggart.. du älskart!

2009-01-26 @ 22:30:38
URL: http://vbkarlsson.blogg.se/enligtoss
Postat av: schärm

du är sämst :D

2009-01-27 @ 21:05:20

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0