can´t you see..

aokej nu får de bli lite uppsnappning av fredagen och lördagen här dåva =)
har blivit mycket sammanfattningar det senaste.. men de funkar de me ..

Fredag:
klippte kristoffer. sen kom helena :) så gick vi till färgelanda, duktigt! saken va den att vi hade inget vi egentligen skulle göra där.. så vi ville hem rätt snabbt igen.. synd bara att jag hade sånt jävla skoskav så att jag inte kunde gå hem igen haha. så patrik va väldans snäll och körde hem oss :)
senare drog jag till jessie på partyparty. Jävligt rolig kväll med skönt folk!! :D
kösken och jag gick och la oss runt 3, så de va en rätt så tidig kväll ändå.

Lördag:
vaknade av att kösken gapa "klockan är halv tio!!". då flög vi upp båda två innan vi fick reda på att mammakösken också försovit sig haha =) iaf, käka lite snabbt och ut i bakruset drog vi till torp :)
Va där en stund, köpte lite saker till håret som jag blev helnöjd med :)
Sen åkte vi hem till mig, feta lite åså. senare blev de lite beslutsångest över vad kvällen skule innehålla..? så med många olika bollar i luften drog vi ihop vårt kära team och drog till ua :)
Bio stog först på listan så "the day the earth stood still" blev de! bra film faktiskt... "coola kö´n" . efter de kände vi att vi hade mycket energi kvar, så vi följde med the one and only SCHÄRM hem . Såg på eagle eye som visade sig vara en jävligt bra film (enligt mig och niclas, men inte enligt sofie haha)
va hemma runt två, tack för en mycket rolig och trevlig kväll :D

Har vart en mycket bra vecka och en mycket bra helg, tack alla som delat veckans glädjestunder med mig haha :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0