herregud va mycket som har hänt nu de senaste dagarna!
på måndag kväll drog jag till helena och sov där, sen tidigt upp nästa dag och till överby =)
hamna på fel buss i vbg så de va lite rörigt. hursomhelst kom jävligt bra överrens med busdrivern. haha helskön snubbe. Så knalla runt på överby ett tag och tog sen bussen hem igen (denna gång rätt buss) .
Sen ringde lilla moster och ville få håret fixat. Efter filmmys hos helena så drog jag hem.
Väl hemma väntade moster så vi stack ut till big fla och inhandlade färg.
Gjorde blonda slingor på henne, när det var färdigt klippte jag alf.. och när jag gjort det gjorde jag röd/bruna invävda slingor på moster, jävligt nice. Blev en den färg över så slängde i lite slingor i mammas hår med!
hektisk dag!
Och nästa dag blev inte mindre stressig.
gick upp.. 10? ah åså kom caroline runt halv tolv , hade lovat att slinga hennes hår så så fick de bli :) skitfint! natalie kikade in en stund hon med =)
när de åkt så kom min käre kösk och vi drog genast igång med smink, hår och kläder.  drack lite grann innan vi drog vidare till ö.borg. där va vi hela kvällen.. dock på lite olika ställen och kanter ;P

helt okej vecka hittills
och tack alla som gjorde gårdagen till ett roligt minne =)

Idag va jag först duktig och drog ut på en runda (trots härliga bakruset)
sen vart jag mindre duktig och fetade med kösken

grattis till dig som orkat läsa hela texten ;)

haha hare // Amanda

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0