de här kommer göra emmas dag, förhoppningsvis alla andras med...

först vill jag börja med att säga GRATTIS JONNA! som fyller 17 idag!

åsen kan jag väl forsätta med allt de tokiga jag gjort idag..
* ramlade/nästan ramlade fyra gånger
*fastnade med jackan i en dörr, så några jag aldrig sett förut fick hjälpa mig :P
*fastnade med vanten i en bil medans benen gled iväg
*va nära att gå på "pengahjärta" som några killar på yrkes lagt upp (hjärta av mynt och sedlar på golvet haha)
*halkade i östrabobacken
*halkade i backen vid kyrkan, påväg till torget
*stog och 'dansa' vid en busshållsplats med karin :| haha

sen de lite mer normala då:
*skola
*klippte karin och de blev sjukt snyggt vill jag lova :)


Kommentarer
Postat av: emms

hahahah, din dumma f*n! xD <3333

2009-02-13 @ 18:20:06
URL: http://rosenvit.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0