Breathe new life into you .

vart med helena varje dag hela lovet faktiskt :P :)

Mycket liv igår, stog upp vid.. 9? duschade osv. städade lite, sen började de :) klippning vid elva, klippning + invävda slingor vid ett, två färgningar runt fem, klippning vid sex. härligt!

Idag va jag sådär duktig igen, gick upp klockan sex (6), åkte med morsaan till jobbet, åkte och tränade från halv åtta till halv nio. Tog nio-bussen hem igen så gick helena på i fla, åkte hem till mig och åt frukost som hon hade med sig :} guligt av na tycker jag =) =) sen blev de film och mys å lite så, och nu åkte hon nyss..
så nu får jag väl försöka plugga lite.. tar livet av mig på denna jävla läsning!


 
How can I breathe new life into you?
I wanna be that someone to turn your world upside down.

amanda .

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0