Annas dag. Törpan. GLASS & HEJ



Jag och Marie hade lite kul idag och målade en grattis-bild till annis :))

btw så är våran matte-vikarie fortfarande jätte ful och jätte knäpp.. de värsta är att han försöker va rolig med.. fast alla bara hatar honom ändå så...

vart med min donna på torp i dag, käka en stund först sen köpte jacka på ca fem minuter :) och vantar.. och ett linne :) asnöjd. =) bra dag = glad amanda

får väl avsluta med morgonens bussresas samtalsämne:
GLASS och HEJ
Tänk dig att du står bakom mjölkdisken och ställer upp varor.. sjunger lite granna åså där.. sen när de kommer en kund sticker du fram huvudet och säger HEJ, högljud och skarp i rösten ska du vara..
en sak kan jag lova, du kommer få dig ett gött skratt :D
ajuste, en sak till.. om du sitter på tillexempel en buss och hör "GLASS", så är de förmodligen jag eller schärmen som får sms.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0