allt och ingenting



Va ett tag sen jag uppdatera nu faktiskt.. så här får de komma lite från den senaste veckan.. bilder från de kommer senare när jag fått fler =)


 22-28 okt. irland

  • 11 olika barer/pubar/klubbar
  • cliffs of moher
  • shopping
  • umgicks självklart med min kära broder, och med kära Hêloïse
  • cpa med kösken

idag 29 okt.
vaknade tidigt kom på att en buss snart skulle gå, skyndade dit, gick av vid kungstorget, träffa jacco på vägen=)
gick till veromoda och skulle köpa en kjol...
drog bankkortet..
-näe de funkar inte
-va?!
-dra det en gång till
ne de funkar inte, vi provar att dra de manuellt istället
(funkar fortfarande inte)

fick lägga undan kjolen och gå till banken efter att jag mött lina vid åhléns.. funkade inte i automaterna heller, så fick gå in på banken och vänta på min tur.. då insåg jag att de va mitt gamla kort jag använt hela tiden .. :$ och mitt andra låg kvar i plånboken .. smart amanda, smart!

aja sen drog vi vidare till torp, köpte grejjer till halloween och sen tillbaka in till stan köpte lite mer och sen hem :)
tack för denna dag linaa min snutt ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0