This is the life

Igår: Bra dag (som vanligt) åkte 15.20 hem, tog en fika med älsklingsjeffis på cafét
sen kom torgny med 15.40 bussen så då åkte jag med henne hem.. sen hem till mig vid halv sju eller nått.. planerarkväll så ann-chris va me också :) och även linnea som tyckte vi va jätte tråkiga som pratade om de när hon va med... eftersom hon inte får följa me... hon ville hem haha.. så hon slapp prata me hemska pappa jan.


Idag:
Stannar hemma idag.. blir för mycke, hinner inte me läxorna.. 
så får väl gå på någon sovmorgon så jag hinner med klippningarna.
Hoppas på att mary kan följa me mig dit och visa osv :) ?
Senare blire nog torp, köpa presang =)


Kryapådig helena<33


 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0