öl, hår och obegriplig dialekt



Sista dagen idag :D nu har jag såkallat "höstlov"
sticker till Irland i morn med torsken! även ann-chris och beirut!!
ska bli skönt, för jag saknar min broder stoffan! och att komma bort.

dagen har varit:
bra, lång och regnig.

först: klippte gradering på docka, gjorde klar min uppsättning:


sen kom sofie till salongen åså klippte jag henne :) vi skulle ha modeller dåva.
klar tidigare så vi gick och käkade GLASS!
sen hem packa åså... om ett dygn är jag i irland och dricker öl!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

emmss saknar mandis redan! ha de underbart <3

2008-10-22 @ 08:21:43
Postat av: vb själv

åwh, jag saknar dig med lambiiiii <333

2008-10-22 @ 08:33:38

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0