cam



Egen hårvård idag så Lissette va de va?  grejade mitt hår =)
Blonda slingor och raklugg blev de.. båda hade jag inte minsta lust att göra innan..
men så när jag satt där i stolen bara de blev så liksom :F
Nöjd faktiskt, inte ofta man kan säga de ;P
Bättre bilder kommer.. glömde kameran i skåpet :P

Förövrigt har de vart jävligt kul idag, föreläsning.. skratta mig igenom princip hela åt negrerna som satt bakom mig.. de pratade nämligen precis som älgarna i björnbröder filmen... HAHA!
NÅGON (SOM SKREK):"GAAAY"
NEGER:"ey mannen, han har nog inte fått någon frukost"
-----------------
Hon som hade föreläsning (till negrerna och andra som inte kunde vara tysta) "Om ni inte klarar av att sitta och lyssna får ni gå härifrån"
en neger till en annan "Ey mannen varför sitter jag kvar här då?"
neger som kände för att svara "har du fastnat?"
----------------------
fick våra sjukt snygga frisörtröjor idag haha.. :D
Och alla blev sjukt snygga i håret
Alla är sjukt snygga
Och sjukt bra
HVFR1


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0