MAKE A NOTE, SUCKERS!



Nu va de allt ett tag sen jag uppdatera senast! elle a, iaf 5 dagar haha.

kan ta veckan lite kort dåva:


Måndag;

Mary kom och sov här, mysmys!

glass med mera
´Fisherman in your face brother´

Tisdag;
Åkte med kösken hem :)
alltid nice me den bruden

Onsdag;
vbg med helena :) letade praktikplats,
fick dock ingen ...SUG

Torsdag;
typ ingenting, skola som alla andra dagar.. välfyllt med gapskratt

Fredag (idag);
än så länge -
*power point-presentation
*slutade elva, käkade och tog sen bussen till valbo för att hälsa på lite snabbt med Caroline, Therése hänkade.
 Next up: stääda mitt helvete till rum :P JAG VILL INTE, men måste :(


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0