like the wind

Jag vet inte om det är för att jag tillbringat min dag med lina..
...eller om det är för att jag haft ett trevligt samtal med helena och bestämt lite inför veckan :)
...eller om det är för att torsken precis uppmuntrade mig till att gå upp 8 imorn?
hur som helst, jag har fått tillbaka lusten att teckna igen =) känns så himla bra.
Har inte tecknat något sen skolan började.

de e fan på tiden nu, så nu ska jag gå och vara kreativ en stund, sen sova =)
får se om de kan bli något annat än skit - då är de inte helt omöjligt att de poppar upp en bild senare eller imorn.


Kommentarer
Postat av: lina

wuhu måste vara att du var med miiiiiiiiiig ;D

2008-12-21 @ 21:49:16

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0