fantasilöst -> "dagen"

uppdatering av dagen
drog till helena strax efter mitt förra inlägg och kom hem för en stund sen.
Såg på "p.s. I love you" (redan .. ja jag vet) . Bra faktiskt, vet inte om jag förändrats jävligt mycket den senaste tiden och gått och blivit blödig? :| eller om jag bara sett två filmer man grinar av de senaste två dagarna? hmm.... 
       Dock så slår denna filmen fan inte twilight, för den filmen är helt enkelt bäst.


Uppesittarkväll som gäller idag haha! fifan tror att sander och emms bingolottospelerier har smittat av sig lite.. taggad som fan!... typ. Synd bara att emma är på näl så att deras uppesittarkväll blir där .. stackarn!

nära volvo c30 och resa till Italien.. så nu får jag fortsätta spela och se om jag vinner :D
Keep your fingers crossed
xx

Kommentarer
Postat av: emms

haha gris :D

2008-12-24 @ 21:01:47
URL: http://rosenvit.blogg.se/
Postat av: vb själv

haha möjligt, men nästa gång då jävlar ;)

2008-12-24 @ 22:10:49
URL: http://vbkarlsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0