hejhopp =) julafton idag då :)
Kan väl säga som så att den feelingen inte kommit till mig riktigt ännu.. gick upp.. hm... 9?
Käkade frukost, drog isär bordet och dukade åså tills eftermiddagen :) sen blev klockan 11 så då drog vi ut på en runda.
Hur normalt är de då? jag menar att va ute och springa på julafton? :O ah anyway, gick skit idag.. pressar mig för mycket och värmer inte upp - vilket är nödvändigt när man har astma..
aja men skönt att ha det gjort för dagen ändå liksom :)

Izor kommer sen med :D  saknar den jäveln!
(självklart saknar jag min mormor och morfar och farmor och farfar också.. men inte samma sak ;) )
åså blir de kalle anka och massa knäck I guess =)

haha egentligen hade de räckt med "GOD JUL" elle? aja jag ska alltid överdriva =)
Here goes nothing; « GOD JUL »:D :D

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0